Son de Trives denuncia el mal estado de la Torre del Reloj

16 junio, 2016
Son de Trives denuncia el mal estado de la Torre del Reloj
Publicidad

El grupo político de A Pobra de Trives, Son de Trives, denunció, a través de nota de prensa, el estado “de abandono” en el que se encuentra la Torre del Reloj en dicho lugar. “A pesares de ter testos con flores bonitas ao redor, no interior vese claramente cómo reina o lixo, a suciedade, estanterías baleiras… e un reloxo que non funciona desde fai moito tempo”, destacan.

Desde el grupo, con representación municipal, señalan que el objeto de la torre es aumentar la oferta turística del municipio. ” O turismo sen dúbida é un importante motor económico para Trives, iso ninguén o discute, mais, desde Son de Trives ven con preocupación unha contradición manifesta entre o dito e o feito”, aseguran.

Desde Son de Trives pide al equipo de gobierno que ponga en practica un plan de protección de bienes de interés turístico, cultural e histórico. “Para que, non so as persoas que van facer turismo, senón, os propios veciños de Trives se sintan orgullosos da fermosura, boa conservación e xestión do seu patrimonio histórico-cultural”, concluyen.

También te puede interesar