Sobreseída la causa contra el alcalde de O Bolo por el agua de As Ermitas

19 diciembre, 2017
Sobreseída la causa contra el alcalde de O Bolo por el agua de As Ermitas
Publicidad

“Os socialistas do concello do Bolo asumen, como non podería ser doutro xeito, que tanto a Fiscalía coma a xuíza non atopen delito do rexedor municipal na negativa a levar a auga ó pobo das Ermidas”. Así informan desde el grupo del PSOE del concello valdeorrés del sobreseimiento de la denuncia interpuesta por, Juan Ferreira, portavoz socialista en el concello contra el alcalde, Manuel Corzo, por posible prevaricación administrativa.

En el momento de la denuncia,  el edil socialista acusaba al regidor de no solucionar el problema de la potabilidad del agua en una aldea de As Ermitas. Recuerda el socialista que los vecinos incluso acudieron al Valedor do Pobo por la falta de respuesta del alcalde, y que este se comprometió a reunirse con ellos en verano del año pasado; sin que de momento se haya producido tal encuentro.

Aunque el PSOE anuncia que acatará la decisión judicial también advierte de que seguirá trabajando por la vía política dado que, según ellos, los vecinos sufren un agravio comparativo. “Entendemos que a xuíza ditamine que non existe falta posto que non se pode establecer a obriga do concello en dotar de algo tan básico coma a auga a un lugar pero non existe esa obriga porque esta deriva de que as veciñas e os veciños cumpran as esixencias do alcalde e lle cedan o uso da auga, algo que leva sendo seu dende tempos inmemoriais”, apunta Ferreira.

Continúan destacando desde el PSOE bolés que trabajarán, a través de la vía política, para conseguir que los vecinos de As Ermitas cuenten con agua potable y califican el comportamiento del alcalde como de “señor feudal”. “Os veciños son donos da auga e o alcalde só garantía a potabilización sempre que esta veciñanza lle cedese a traída e os mananciais, algo que para eles resulta desproporcionado cando só lle pedían unha axuda, en forma de subvención, para facer eles mesmos as obras precisas e mercar unha potabilizadora. Non procuraban esmola, só poñerse en pé de igualdade co resto dos núcleos do concello”, concluyen.

También te puede interesar