El PSOE de O Bolo exige al equipo de gobierno medidas contra el “catastrazo”

1 febrero, 2018
El PSOE de O Bolo exige al equipo de gobierno medidas contra el “catastrazo”
Publicidad

La regularización catastral también ha llegado al concello de O Bolo. Y por esta razón, el grupo socialista en la oposición, ha pedido al equipo de gobierno medidas urgentes de bonificación y prorrateo. En concreto, el PSOE bolés exige bonificaciones del IBI en aquellas construcciones que son de uso rural, como alpendres o palleiras así como prorratear el pago de los últimos cuatro años.

“Está a provocar unha suba de máis do 300% nos recibos do IBI que están chegando aos domicilios do concello. Este aumento abusivo non foi nin contrarrestado con alegacións por parte do actual goberno do Bolo descoñecendo ata as referencias que se tomaron para facer as novas valoracións das vivendas e propiedades da veciñanza”, aseguran los socialistas.

Cabe recordar que la regularización catastral se está llevando a cabo en todos los ayuntamientos españoles desde el año 2013. Consiste en la incorporación al Catastro Inmobiliario de los bienes inmuebles urbanos y rústicos con construcción, así como de las alteraciones de sus características, en supuestos de incumplimiento de la obligación de declarar de forma completa y correcta las circunstancias determinantes de un alta o modificación catastral. La iniciación del procedimiento, que es de oficio, se comunica a los interesados para que puedan realizar las alegaciones que estimen oportunas. Cada propietario que no haya regulado sus bienes en momento y forma recibirá una sanción de 60 euros por cada caso, el incremento del IBI y el pago de cuatro años con efectos retroactivos.

Juan Ferreira, portavoz socialista en O Bolo ha añadido que los vecinos desconocían a qué construcciones afectaba esta revisión. “A pasividade do goberno popular, ademais, viuse agravada polo feito de que non avisaron de que a revisión afectaba aos alpendres, palleiras, garaxes e outro tipo de segundas construcións”, ha destacado.

Por otra parte, los socialistas aseguran que hay un problema de liquidez en el concello. “O concello de O Bolo, que a 31 de xaneiro do 2018 amosa problemas de liquidez para facer fronte aos seus pagos e, polo tanto, vai obter un beneficio destes ingresos polo cobro do IBI revisado. Por moito que o señor alcalde o negue hai unha necesidade urxente de cartos e por iso non adoptou medidas que defendesen aos veciños deste aumento desproporcionado do imposto das vivendas. E se non ten tal problema de liquidez, entón que asuma as nosas reclamacións e que lle aplique, a toda a veciñanza, unha bonificación do 100% nos recibos polas segundas construcións anexas á vivenda principal  coma poden ser os garaxes ou as doutro tipo coma as palleiras e alpendres”, ha destacado.

 

También te puede interesar