O Barco retoma las conferencias sobre oportunidades del medio rural

8 enero, 2019 ACTUALIDAD , O BARCO
O Barco retoma las conferencias sobre oportunidades del medio rural

Las Xornadas sobre as oportunidades do medio rural en O Barco se retomaban en la tarde de ayer lunes con la intervención de Rogelio Carrera y Antonio Arias, promotores de plantaciones hortofrutículas e industria ganadera en O Barco. En la presentación, el alcalde de O Barco, Alfredo García, insistía en la idea de que «estas xornadas queren traer xente a que conte as bonanzas do rural dunha maneira cercana, que sexa xente coma nós a que nolo conte, que vive entre nós e está facendo cousas, porque desta forma, podemos pensar que se eles poden, nós tamén».

Desta forma, presentaba a Antonio Arias e Isabel Blanco, titulares dunha explotación familiar e gandeira no Barco, terceira xeneración de profesionais, «e gracias a eles hai preto de 30 vacas no Barco». Aseguraba el regidor barquense que O Barco «tamén é espazo para as vacas en extensivo, porque se dan as condicións, porque as houbo sempre».

Por su parte, Rogelio Carrera explicaba su experiencia en la huerta, qué significa para él este trabajo. «Con 5 minutos al día se pueden conseguir cosas extraordinarias» explicó. Y a través de fotografías y diferente documentación fueron los dos empresarios aportando a la charla los mejores consejos, compartiendo trucos y experiencias muy importantes para ellos y que sirvieron de mucho a los presentes en la conferencia.

La próxima conferencia de estas xornadas tendrá lugar el próximo martes día 15 de enero a partir de las 19:00 horas en el edificio multiusos del Concello de O Barco y versará sobre la recuperación del olivar gallego. Será impartida por Rubén Gutiérrez García-Tembleque, director del departamento de Agro de aceites Abril.

Asistentes a la charla de las xornadas sobre oportunidades do rural

Asistentes a la charla de las xornadas sobre oportunidades do rural

También te puede interesar