El pluriempleo solicitado por una trabajadora del Concello suscita debate en O Barco

17 diciembre, 2018 ACTUALIDAD , O BARCO
El pluriempleo solicitado por una trabajadora del Concello suscita debate en O Barco

La sesión plenaria del pasado jueves día 13 de diciembre recogía en O Barco la petición de una trabajadora del consistorio que solicitó poder realizar otro tipo de ocupación laboral tras la jornada intensiva que realiza en el Concello. El portavoz de Riada Cidadá, Félix García, anunciaba el único voto en contra frente a los otros 16 de las bancadas de PP y grupo de gobierno socialista.

Así se iniciaba un debate que comenzaba con la exposición del caso de boca del concejal Aurentino Alonso, que la solicitante realiza la petición «amparándose na lexislación vixente, sendo fora do horario laboral, e cun informe favorable por parte do secretario, ainda que se condiciona esta autorización ó cumprimento das condicións e a especial disponibilidade que ten o posto que desenvolve a solicitante».

Félix García tomaba la palabra entonces negándose a votar a favor de algo que contribuiría, como él mismo planteó, a que el Concello de O Barco fomentase el pluriempleo. «O convenio do Concello ten boas condicións e paga ben; a xornada intensiva foi unha conquista dos traballadores para conciliar a vida laboral e familiar, o pluriempleo non pode facilitarse polo Concello porque abre as portas a que os funcionarios que traballan nel, pidan doble traballo», argumentó el edil de Riada, y añadió que realmente, «os que saen perxudicados son os veciños do Barco que só se poden achegar ao Concello polas mañás porque hai xornada intensiva».

Por su parte, el grupo de gobierno defendió su postura con el apoyo del informe del secretario, y con una «lexislación vixente que permite que unha persoa no seu tempo libre independiente do posto de traballo que teña, se é factible que poda compatibilizar a súa labor profesional con outras labores do que estime oportuno, se o permite a Lei, nós non vamos a dicir o contrario».

También te puede interesar