CIG denuncia contrataciones ilegales en el área sanitaria de Valdeorras

28 julio, 2016 ACTUALIDAD , O BARCO
CIG denuncia contrataciones ilegales en el área sanitaria de Valdeorras

El área de Salud de la CIG denunciaba ayer contrataciones ilegales en el área sanitaria de Valdeorras. A través de una nota de prensa, aseguran que se producen contrataciones falsas ya que, según el sindicato, figuran como contratadas personas que no están dadas de alta en las fechas que figuran y a las que se les programan jornadas dobles en distintas jornadas. Según CIG esto va en contra de la normativa legal y supone un riesgo para los pacientes por sobrecarga laboral e incrementa los costes precisos para la cobertura de necesidades. “Manifestamos tamén a meirande indignación por ver como  a contratación dun facultativo especialista no  HCV está sen realizarse esperando unicamente que a xerente do área se digne a firmar a autorización. E mentres tanto  xéranse listas de agarda e riscos sobre a poboación que non poden ser aceptados en modo algún como anulación da valoración de resultados de probas específicas”, aseguran.

Inciden también en que se incumple, de manera sistematica, las promesas de sustitución en centros de salud “onde se seguen a facer contratacións a tempo parcial ocasionando unha  perigosa diminución dos recursos sanitarios, o que é especialmente grave nas areas rurais afastadas”. Recuerdan que estos compromisos figuran en diferentes actas de reuniones.

Desde CIG aseguran que miran con preocupación hacía el futuro de la sanidad en Valdeorras. Aseguran que tras la publicación de un anunció para la provisión de aparataje de laboratorio en el que desaparecen la realización de múltiples pruebas que hasta ahora se hacían en el centro. “concretamente deixaranse de facer mais de 38.000 analisis anuais no HCV”.

“Por todo isto calificamos a actual xestión da sanidade pública en Valdeorras como inadecuada,  claramente economicista e privatizadora, ademais de deixar constancia do desprezo e infravaloración a que está sometida esta area de saúde por parte dos actuais xestores reais da sanidade ourensá quenes chegan a  nin acudír ás reunións que cos representantes dos traballadores están regulamentariamente planificadas e deixando sen apenas capacidade de xestión algunha aos actuais responsables secundarios deste área”, concluyen.

También te puede interesar